Ligesom dig har vi tilpasset os ændringerne i det daglige liv foranlediget af spredningen af Coronavirus (COVID-19). Denne side giver et overblik over, hvad vi gør for at opretholde sikkerheden for vores kunder, medarbejdere og partnere.
Her er nogle vigtige opdateringer fra den 24. marts 2020:
- Kunde service. Mange af vores teammedlemmer er blevet oprettet til at arbejde hjemmefra og hjælper med at støtte bestræbelserne på at dæmme op for spredningen af virussen. Vi opretholder kundeservice fra kl. 8.30. til 15:30. PST, mandag til fredag. Du kan opleve lidt længere forsinkelser end normalt, men vi vil tage hånd om enhver henvendelse hurtigst muligt.
- E-handel. På grund af mange detaillukninger har vi lanceret en ny e-handelshjemmeside, der giver kunderne mulighed for at bestille produkter direkte fra vores varehuse. Disse varehuse er store, og som en ekstra beskyttelse overholder vores lagermedarbejdere social afstand og håndvask praksis etableret af lokale sundhedsmyndigheder.
- Kommunikation: Vi har tilføjet en online chatfunktion på vores hjemmeside til kunder, der søger assistance og/eller teknisk support. Vi har også etableret en Facebook Messenger-chat, som kan bruges via vores Bradley Smoker Facebook-side. Disse tjenester vil blive overvåget og vedligeholdt af intern og ekstern kundeservice og teknisk supportpersonale. Vores 1-800-nummer er blevet automatiseret, med muligheder etableret for at dirigere dine opkald til de mest passende afdelinger.
- Sikker produktlevering. Vi har installeret foranstaltninger for at sikre, at produkter bestilt online bliver leveret sikkert hjem til dig. For de fleste kunder giver dette dig mulighed for at hente dine varer uden at skulle interagere med nogen direkte. Ifølge eksperter fra Verdenssundhedsorganisationen og Centers for Disease Control er risikoen for infektion fra en pakke "utroligt lav", og vi tager yderligere foranstaltninger for at sikre, at vores produkter er rene og håndteres med ekstrem forsigtighed.
- Medarbejdere. Vi har etableret et fungerende system, der gør det muligt for vores teammedlemmer at besvare dine opkald eller besvare e-mails og chats hjemmefra, hvilket hjælper med at bidrage til vores fællesskabs bestræbelser på at dæmme op for spredningen af virussen. Selvom de muligvis har begrænset evne til at håndtere garanti- og reservedelsanmodninger, vil vi tage hånd om alle anmodninger så hurtigt som vi er i stand til.
Mens vi tilpasser os disse forstyrrelser, fortsætter vi med at være dedikerede til at betjene vores kunder med minimale afbrydelser. Vi vil sende opdateringer til denne side, efterhånden som tingene udvikler sig, og vi takker dig dybt for din støtte og tålmodighed.
Wade Bradley